יום חמישי, 14 בדצמבר 2017

הנשים שרציתי להיות ב 2015

ארון הבגדים שלי הוא האוסף של הנשים שהייתי רוצה להיות.
יש בי את האישה ההיפית המשוחררת, הכי יפה כשנוח לך, סטייל. זו שלובשת טוניקות צבעוניות ושמלות הודיות  מתנפנפות.
יש בי את האישה המתוחכמת שרוצה להתלבש בצורה יותר מדויקת. שלובשת בגדי מעצבות גזורים היטב ואפילו חולצה מכופתרת אחת וגם פסים ומתחילה לתחזק אוסף צעיפים. לאשה הזאת יש יותר בגדים בגווני שחור ואפור. האפור הוא צבע מצוין כי הוא משתלב עם כל הצבעים ויוצר לוק מתוחכם במינימום מאמץ.  המודל שלי הוא שלי גרוס שמצליחה לחבר אלגנטיות עם נינוחות. 
ויש בי גם הנערה שלא בדיוק בא לה להתבגר. ג'ינסים וחולצות טי בגדול.
ויש בי גם את השמנה שמעדיפה ללבוש אוהלים ושיעזבו אותה בשקט.
ויש בי את הדתלש"ית שאלרגית לחצאיות בחורף  לאחרונה אני חושבת שאולי אני מפספסת פה אופציה אופנתית מעניינת.
אני קונה פחות בגדים אבל מוציאה על בגדים יותר. אני מודעת יותר לבגדים שלא מדויקים למי שאני אני קוראת כמה בלוגי אפנה וחברה בקבוצות שנותנות לי השראה לחיבורים שונים.
ועדיין אני חורשת על מספר מצומצם של בגדים.
ממשיכה לנסות, לפעמים מתאפרת יותר לפעמים פחות (בן הזוג שלי בכלל לא מתלהב מעניין האיפור אבל אני מרגישה שזה מוסיף לי), מנסה לגוון את התספורות ואת הספרים וזה גורם לי לסוג של מפח נפש כי עם שיער מתולתל התספורות לא שונות דרמטית ומאד תלויות בכישורים של מי שסיפר ובמידת החדשנות שלו וכן גם בתקציב.

הפוסט נכתב בדצמבר 2015  ובשנתיים האלה הפכתי ליותר בלונדינית מג'ינג'ית והתחלתי לנעול נעליים צהובות. עכשיו אני מרגישה שיש לי יותר מדי בגדים אבל אני מחבבת את הארון שלי.

10 תגובות:

  1. אני מזדהה. מכיוון שגם ה'אני' משתנה, לאורך השנים, בין העונות, באירועים שונים - לא דומה שמלה שלובשים לאירוע לחליפה בכנס לסתם בגדים שלי כמרצה או נינוחות של סווטשירט בבית - יש מקום לכל הנשים הללו. ויש גם את הבגדים שמחוץ לתחום לגמרי, ושלא תיראי בהם אפילו בפורים, אצלי למשל נצנצים ושנצים ונעלי לכה על עקבים מחודדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אצלי עקבים מחוץ לתחום. פעם היה לי זוג אחד וההליכה שלי הייתה כל כך מגוחכת כשנעלתי אותם שהבנתי שזה לא בשבילי.

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. זה כייף להיות אני שונה בכל פעם, מגוון, הבעיה שזה מכניס יותר מדי פריטים שונים (ומשונים) לארון המתפוצץ ואז את מוצאת את עצמך במצבי כאשר אמא שלך מתחננת אלייך שלא תסחבי עוד לאוסף הכבר מכובד מדי שיש לך אצלה בבית... בקיצור, כל המוסיף גורע (אמרתי אני לעצמי... והלכתי לתרום עוד ערימה).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מרגישה שבשנים האחרונות אני פחות מכניסה לארון פריטים משונים או מיוחדים. יש לי אוסף של צעיפים ושרשראות ושם אני מבטאת יותר את הייחודיות שלי.התחלתי ממש לאהוב אפור כי זה צבע רקע נפלא שמשתלב עם המון צבעים ומצד שני הוא לא קודר כמו שחור.

      מחק
  4. במשך השנים הצטבר לי אוסף פריטים שהייתי מחלצת מתוך בית בוער. אפשר להרכיב מהם(כמעט) כל דמות שבא לי להיות, ובעיקר להתאים לכל מצברוח.
    אגב - ראית את תערוכת הבגדים של רונית אלקבץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. מתה ללכת לתערוכה של רונית אלקבץ. סקרנית לגבי האוסף שלך. מהו הפריט הכי מיוחד שם?

      מחק
  5. נראה שבתוך כל אחת מאתנו יש כמה דמויות, ולכל אחת מהן יש טעם שונה ורצונות שונים. זה נשמע מייגע, אבל כנראה הערבוב ביניהן הוא מה שמרכיב את מי שאנחנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שבשלב מסוים מכירים את הדמויות טוב ומצליחים לגשר ביניהן.

      מחק

ג'וליאנה מכה שנית

זה יהיה  הפוסט האחרון בבלוג זה ולא כי הפסקתי לכתוב. בגלל בלגן בסיסמאות וקשיי הסתגלות לבלוגר יצא שהבלוג שכפל את עצמו והבלוג הפעיל שלי הוא ב...