יום חמישי, 7 בדצמבר 2017

כבר 13 שנים שאני חלק מעולם הבלוגים. בהתחלה רק קראתי והתפעלתי מכמות האנשים המגניבים שיודעים לכתוב שקיימת בעולם ואז יום אחד הבנתי שגם לי יש מה להגיד והתחלתי לכתוב בלי לחשוב יותר מדי על כך שגם אותי קוראים.
פתחתי בלוג בשנה של מהפכים בחיי. עבודה חדשה, היריון חדש, נישואים וקניית דירה. בשנה אחת הפכתי מנערה לאישה וזאת למרות שהייתי כבר בת 30. הרבה דברים התבהרו בשנה זו .
אני כותבת בלוג כבר 12 שנה ובטוחה שהכול יישאר לנצח כי זה אנושי להדחיק מוות ולפני כמה ימים אני מגלה שגם פה אין נצח. ישראבלוג. הפלטפורמה שהייתה הבית הוירטואלי שלי ושל רבים אחרים תיסגר. בכל זאת 12 שנה עוזרות לאדם לקבל פרופורציות לחיים אז הבנתי שאני מתחילה להיפרד מחלק דיגיטלי מסוים מחיי. 12 שנה כי זו דרכו של עולם אבל ברור לי שהפרידה  תהיה יפה.
ובכמה ימים האלה אני מגלה הפתעות מגניבות כמו הידיעה שהקהילה הנאמנה של הבלוגרים שהייתי חלק ממנה ממשיכה להיות קהילה ושרבים ורבות מחברי הפייסבוק  שלי שאת חלקם פגשתי גם מחוץ לבלוגוספירה נשארים.
והשיא היה שבעקבות יוזמה נפלאה של מעיין אלכסנדר הספרייה הלאומית תגבה את התכנים של ישראבלוג שאני וחברי חלק מהיוצרים שלהם מתוך הבנה שאנחנו משמעותיים. זה ריגש אותי ממש .והחזיר אותי לרגעים משמעותיים בישראבלוג בהם גיליתי שקוראים אותי גם בלוגרים שאני מאד מעריכה את כתיבתם ושהתקשורת פה רב כיוונית.
המון דברים טובים יצאו לי מהכתיבה בבלוג כולל עבודה, חברויות רבות, חשיפה לתחומי עניין שונים וגם הכרה ביכולת שלי לספר את הסיפור שלי.
הבלוג הזה יתחיל כתזכורת לרגעים מתוך אותם 12 שנים משמעותיות וימשיך אותן אבל  צריך להתחיל מהתחלה.
עכשיו אני בתהליך איסוף פוסטים והיזכרות במי שהייתי. בדאגות שהיו לי וגם ברגעים השמחים.  והבנה שאני אישה אחרת היום ושהיו עדים לתהליך שהפך אותי למה שאני היום.
אז ג'וליאנה החדשה תיפרד החודש מהישנה ואחר כך תכירו את ג'וליאנה העכשווית.


17 תגובות:

  1. תתחדשי, אני אוהבת את הפרחים האלה. מוסיפה גם את הבלוג הזה לרשימת הקריאה שלי.

    השבמחק
  2. את הראשונה , איזה כיף.
    אני משתגעת מניג'וסי העיצוב ומרגישה כמו אישה בת 80 שרק מגלה את המחשב. איף!

    השבמחק
  3. ברוכה הבאה :) בהצלחה במקום החדש :)

    השבמחק
  4. לא היה לך כבר בלוג מחוץ לישרא? בכל אופן, תתחדשי. לפעמים דווקא הכורח הוא אבי כל המצאה.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי בלוג פחות פעיל בוורדפרס אבל רציתי להיות איפה שכל המאגניבים.

      מחק
  5. אני לא רואה איפה להירשם כמנויה (לקבל חיווי למייל על פוסטים חדשים) או שאולי יש דרך אחרת לעקוב?

    השבמחק
    תשובות
    1. מחפשת בהגדרות ולא מוצאת איך לאפשר לעשות מנוי לבלוג. בינתיים מבטיחה לעדכן בקהילת בלוגר בשפת הקודש בכל פעם שאפרסם פוסט חדש.

      מחק
    2. תחת "פריסה" מצאי את הגאדג'ט ל"מנוי במייל" והפכי אותו לנראה (כרגע הוא בלתי נראה)

      מחק
  6. המון המון הצלחה, כתיבה פוריה ומהנה וסיפוק מכל פוסט (-:

    השבמחק
  7. ברוכה הבאה לכאן ג'וליאנה ותתחדשי על הבלוג. כתמיד מצפה לכל פוסט חדש (או ישן) שלך.............:)

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה שכרגע יהיו יותר פוסטים ישנים. אבל אין לדעת.

      מחק
  8. זאת אמאלא. הגעתי אליך וזה נראה מאוד נחמד כאן. זו אותה פלטפורמה של אמפי?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, כיף לראות אותך פה. אכן אותה פלטפורמה. בחרתי בה כדי לשמור על הקהילתיות ובינתיים מנסה להבין איך זה עובד.

      מחק
  9. תשובות
    1. תודה לילוש. האם יש מצב לקמבק אצלך בעקבות אירועי סגירת ישראבלוג?

      מחק

ג'וליאנה מכה שנית

זה יהיה  הפוסט האחרון בבלוג זה ולא כי הפסקתי לכתוב. בגלל בלגן בסיסמאות וקשיי הסתגלות לבלוגר יצא שהבלוג שכפל את עצמו והבלוג הפעיל שלי הוא ב...